مصاحبه آرشیو خبر ها
فوق العاده است که بتوانید در سن او هنوز بازی کنید

فوق العاده است که بتوانید در سن او هنوز بازی کنید

روز گذشته مصادف بود با بیستمین سالگرد حضور جیجی بوفون در رقابت های فوتبال و این موضوع باعث شد تا ستارگان و دروازه بانان بزرگ دنیا در مورد این روز اظهار نظر کنند.

پیتر چک گفت: "جیجی منحصر به فرد است ، که هم تیمی هایش را نه تنها با نمایشش ، بلکه با حضور و رهبریش تحت تاثیر قرار می دهد ، و صدها بار منجر به پیروزی تیمش شده است. او دروازبانی است که در لحظات کلیدی بازی ، مرد کلیدی میدان است. به دفاع احساس امنیت می بخشد تا با چشمان بسته بتوانند به او اعتماد کنند. ما با نهایت احترام به هم پیام می دهیم ، امیدوارم روزی قهرمان لیگ قهرمانان شود ، هدفی که سزاوار آن است."

مانوئل نوئر نیز گفت: "جیجی به مدت طولانی یکی از برترین دروازبان های جهان بوده و همیشه یکی از بهترین الگوها برای من است. فوق العاده است که بتوانید در سن او هنوز بازی کنید. من او را دوست دارم ، چون او آدم مهربانی است و کاریزمای فوق العاده ای دارد.حتی وقتی من جوانتر بودم و او را ملاقات کردم ، او همیشه قبل و بعد از بازی با سمت من می آمد و با من صحبت می کرد. من همیشه او را می دیدم که دوباره بازی می کند و امیدوار است مدت طولانی در فوتبال بماند، جیجی عزیز ، به تو تبریک می گویم به خاطر این دستاورد عالی و چیزهای خوب زیادی که در آینده به دست خواهی آورد."

جولیوس سزار ‌: "اینکه بوفون را به عنوان یک دروازبان تمجید کنم بی اهمیت است و نام او در تاریخ است ، برای اینکه نشان دهد که شما می توانید در نقش دروازبان بهترینٍ بهتربن ها باشید.یک چیزی که همیشه دوست داشتم این بود که بعد از بازی با رقیبم صحبت کنم.ما بارها این کار را کردیم ، من به طور خاص اولین بارش را به یاد دارم که به او گفتم که "بی خیال ،دفعه ی دیگر که حرف زدیم اینتر باز هم یوونتوس را شکست می دهد." او گفت "باشد ، ما باز هم حرف می زنیم وقتی ایتالیا برزیل را شکست دهد. "

بازیکنان یوونتوس هم در این باره گفتند:

موراتا : تاریخی از یوونتوس ! تاریخی از فوتبال ! خیلی ممنونم و تبریک بابت این ۲۰ سال.

دیبالا : بیست سال از یک اسطوره ، مایه ی خوشبختی بود که با تو بازی کردم.

مارکیزیو : پیدا کردن کلمات برای توصیف این بیست سال سخت است ، هرگز آسان نبوده ، کاپیتان فوق العاده!جانلوییجی بوفون!


" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: